tisdag 8 december 2015

Lucka 8

Igår märkte jag efter lunchen att mina jeans hade ett ganska stort hål i midjan där som man ska stoppa bältet igenom. Vet att jag någon gång tog i drog upp dem lite för hårt och jag kanske hörde ett "ritsch"

Idag märkte jag också efter halva dagen att jag hade min skjorta på mig ut och in.

Så antar att veckan kan bara bli bättre och bättre.

Men det enda jag kan komma på nu att leverera är att slussa vidare till annat. Så om någon inte blev helt övertygad av förra inläggets bloggtips så kolla på dessa bilder. KOLLA!

http://www.houzz.se/ideabooks/57496801/list/houzz-tour-elsa-billgrens-droemska-hem-paa-soeders-hoejder

Nu är jag så himla himla trött och imorgon ska jag försöka ha på mig a) hela kläder, och b) kläderna rätt håll på mig så bäst att börja sova NU!

Häjdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar