söndag 20 december 2015

Lucka 20

Luckan kan kanske vara en liten spoiler för dem som förväntar sig julklappar från mig i år, så läs vidare på egen risk.

Men igår skulle jag iväg på julklappsjakt. Lite sent som vanligt, och jag hatar ju verkligen detdär att tvångsköpa något. Gillar att köpa saker till andra och att ge bort men det gör jag helst året runt med omtanke. Hade också noll inspis att åka iväg till stora stan och verkligen till någon Mall of Scandinavia, så tog en sväng runt kransen istället. Och där stannade jag i några timmar. Så roligt att bo i en stadsdel där en kan hitta massa saker och verkligen sånt som en inte skulle just hitta i t.ex. Mall of Scandinavia. Och så springa på kompisar som också bor i närheten och också var ute i samma syfte. Det kändes verkligen att jag laivade typ -30 tal i en småstad igår.

Ett litet tips är också att kolla in denna sida om någon letar efter ny lampskärm av ekologisk material.  Detta är taget från en blogg som huserar bara några hus från mig och vars vintageaffär jag även besökte igår. Så snygga lampskärmar alltså och jag är lite sugen att slå till en. Kanske denna?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar