onsdag 2 december 2015

Lucka 2

Hej från reklampausen till Bonde söker fru,

Idag har jag släpat mig runt på Boksöders Julbasar. Det vill säga gått från ett förlag till ett annat i iskallt duggregn. Men inne var det varmt med glögg och pepparkakor.

Hade hoppats få en signad version av Mats Jonssons "nyaste" bok till min svåger, men jag vet inte varifrån jag fick det att han har gett ut en ny bok. För det har han inte. Däremot var han på sitt förlag och jag köpte en annan bok av honom. Och några till från andra förlag. Väldigt trevligt koncept!


Däremot har jag haft världshistoriens smutsigaste hår idag. Jag har i princip slutat bry mig, MEN idag när jag var redo och påväg, var det fem före att jag vände i dörren och hoppade istället in i duschen. Så vidrigt var det verkligen. Men det ante mig att jag skulle överleva det, OCH DET GJORDE JAG.

Med förhoppning om bättre hår (och humör) imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar