lördag 19 december 2015

Lucka 18. Och 19

Hejsan igen en dag för sent.
Men till mitt försvar var jag inte hemma innan klockan 12 pm under lucka 18.

Igår hamnade jag dock på Clas Ohlsson och kom ut med en ljusslinga, som jag tycker blev så fint så fint. Titta här, jag påväg ut och julhandla:



Och ännu bättre, när det har blivit mörkt (vilket det ju är typ jämt):



Passar så himlans bra med farmors gamla spegel, tycker jag i alla fall. Känner mig lite som en världsstjärna på 20-talet i en rökig sminkbås.

I övrigt tänkte jag återgå till förra söndag. Alltså när jag var på julkonsert med Amanda Bergman, Maja Francis, Seynabo Sey och First Aid Kit. Det var också så himlans fint, trots att jag kände att jag nästan somnade till lite där i slutet. Bäst var det när de sjöns Karl-Bertil 14 år (från Karl-Bertils julafton, förståss) ELLER kanske när Seynabo Sey sjöng Ave Maria (Beyonce varianten). My gaad sådan stjärna hon är, hon behöver ju inte ens anstränga sig. Men alla var förståss väldigt duktiga.



Känner mig lite som en klubbad säl idag i sluttampen så tror det är bäst att sätta punkt här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar