söndag 13 december 2015

Lucka 12, och 13

Hejhej hemskt mycket hej,
Gårdagen flög bara förbi utan att jag hann reflektera över att jag ju hade en lucka att fylla i.
Julfesten har avklarats och jag blev till och med korad för Vandas svar på Shania Twain. Hur det ska tolkas vet jag inte, men tar det som en komplimang.

Idag är det lucia och jag är redan på språng, på en luciakonsert. Det kändes för sunden helt osannolikt att jag köpte biljetter till en luciakonsert för 500 kronor. Men det gjorde jag, och ikväll händer det. Det är dessa nedanstående flickor, plus First aid kit-systrarna som ska uppträda. Tror det inte kan bli annat än magiskt.

Fick dock en liten chock när jag såg att det börjar först 20:30, vilket betyder att det kommer bli way past bedtime för mig en söndagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar