måndag 24 september 2012

Klart flickan ska firas!

Min vän fyllde nobla 30 -år. Som pris för denna prestation firades det med buller å bång.

På självaste D-dagen firades det med bubbel och geléhallon följt av mat från alperna på Shvejts. Jag blev så mätt av all ost så jag trodde att jag aldig nånsin mer skulle behöva äta. Tills det blev nästa dag.

På lördag samlades alla Swans (lång historia, och tydligen inte ens så rolig enligt andra, avisar) minus en australiensare och några till för tårta och mer bubbel och lite annat för att även senare ta sig ut och slå klackarna i taket our style.


Tårta och bubbel

Tydligen blir vi pryda och lite överklassiga när vi är slitna.

Dagen därpå var det en trött bunt firare som tog sig på brunch i takt till jazz följt av teater.

Jag har egentligen skärt ner på mitt kaffedrickande till 2 koppar per dag. Idag gör jag ett undantag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar