tisdag 11 september 2012

Down under


Ska inte referera till allt vad jag gör men eftersom jag blev så tagen av den Skånska myllan och än en gång av Köpenhamn kan jag inte låta bli. Efter en dags passerande i Malmös olika stadsdelar (jag vill också bo i en stadsdel som heter Sorgenfri!!!) var vi på humöret att känna oss lite som globetrotters och bestämde att ta oss över till Köpenhamn med tåget på dryga 30 minuter.

Tog ju en massa bilder med min fuskiga kamera app, så varför inte dela med sig. Fast riktigt så bra är jag inte, allt blir snyggt med denna mirakulära app....

Minst sagt lummig park. 

Well hello Turning Torso!
Exakt här blir vi inspirerade av att simma över.

Så hamnade vi här.


Solen kom fram så jag intar sista solstrålarna för i år.
Medveten om att jag ser ut som en reseledare med min scarf. 
  
Och tittar på detta. 


Lokala chillar vid Nyhavn.



Tivolin finns kvar på sin plats.


Så roligt det verkar vara där inne. 

p.s. Svenskarna är fria. Bildt känner sig sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar