söndag 11 augusti 2013

Sommarens plagg


Eftersom min semester i sommar har varit nästan oexisterande har jag istället föreställt mig att kvällarna är semestertider. Så därför har jag så fort jag haft tillfälle bytt om till dessa jeansshorts efter arbetsdagen. De har symboliserat någonslags frihet för mig. Köpte byxorna för 1000 år sedan då jag ansåg att det var coolt att ha alldeles för stor storlek på mig men klippte ner dem till shorts för några somrar sedan (för att jag knappt användt dessa hiphop byxor). Har dock inte använt dem som shorts heller främst på grund av deras maximala storlek och tyckte att jag såg onödigt STOR ut i dem.

 Framtill sommaren 2013!

De är fortfarande stora och hålls inte på utan ett bälte men antingen jag blivit större eller bara mindre fåfäng för denna sommar har knappt en enda dag gått förbi då de inte varit fastklistrade på mig.

Här framställs de i praktiken, ute på kvällspromenaden, 

Kommer bli svårt att packa ner dem om några veckor tillsammans med andra sommarkläderna ner i källaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar