fredag 27 september 2013

Silent retreaten

Ikväll ska leva mitt jet set liv till max då jag flyger över till andra sidan Östersjön för att sedan dra mig till ro djupt in i mellersta Finlands skogar. Det blir nästintill en silent retreat för mig och jag förväntar mig skogen full av kantareller och björnsafari. De som känner mig vet att det är ett väldigt onaturligt beteende av mig. Men väldigt välkommet just nu (speciellt då det just nu är runt 17 grader i min lägenhet). 

Dessutom har jag i alla fall laddat med böcker och några pod:s och blir framme mött med en färdigt bäddad sägn, så det går nog ingen nöd på mig.

Scenariot för mig de närmaste dagarna.


Med mig har jag sällskap av Martin och Johan.

Ses nästa vecka om jag överlever vildmarkslivet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar