onsdag 20 juni 2012

Stoltast av alla

Liten jacka.

Små skor.

Semestern började med ungt besök under 3 regniga dagar. Dagarna innan fick jag barnsäkra lägenheten, tills jag kom på att grabben inte än kan röra sig på egen hand och därför inte varken förstöra för sig själv eller för lägenheten. Vi kommer nog bra överens. De regniga dagarna fick vi underhålla oss med att bl.a. lyssna på musik där den absoluta favoriten var Frida Hyvönens Picking Apples och läsa Vem ska trösta knyttet. För att E inte skulle uppfatta att hans moster lever i exil i en bunker besökte vi skärgården på sista dagen under lite bättre väderförhållanden. 

Den obligatoriska diskussionen om "hur man ska äta sin melon" där jag blev beskylld av att gnaga in i det sista som om jag inte nånsin hade sett en melon och där jag beskyllde på slöseri när halva melonen ännu är oäten uppkom som väntat. 

Till sist demonstrerade E "happy baby" yoga ställningen. 


Nu blir det semester för en trött moster, Barcelona med gänget står på tur i semesterkalendern.

Hasta la vista!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar