fredag 22 augusti 2014

Ny dator, nya utmaningar

Hej från den sprillans nya datorn!

Så mycket fattigare jag idag känner mig (med tanke på att jag även måste köpa ett nytt SL kort då jag lyckades tappa bort mitt förra), men oj så mycket roligt jag kommer att ha med den. Varför det blev en till Mac måste jag återkomma till, fick nästan lite identitetskris inför valet.

Ska försöka dokumentera också lite oftare nu speciellt eftersom det ibland kliar i fingrarna.


Men måste redan ta en dusch efter en extremt slö springtur (fick nog lite men från midnattsloppet) och sedan få en hel natts förhoppningsvis ostörd sömn. Imorgon är det nämligen en stor dag. Jag ska t.ex. bli mer bekant med min dator (dvs mer skojiga selfies kan väntas), rengöra min ugn och lyssna på -90 tals ballader.

Ses snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar