tisdag 19 augusti 2014

Vi måste prata om.....

-          Hur förbannat snabbt sommaren verkade ta sitt sista andetag men hur mycket mer jag ser framemot hösten och långa skogsjoggingturer i syrerik luft.

-          Att jag känner mig politiskt vilsen och vet knappt hur jag ska tänka.

-          Björn Wahlroos sommarprat om kapitalism, globalisering och sånt och hur jag ju egentligen vet att han har rätt men vill det bara inte.

-          Att jag gjorde personlig rekord på Midnattsloppet och över min förväntan utan att ha tränat nästan alls under sommaren och att jag nästan high fiveade med Mark Levengood längs banan.

-          Att jag måste vara lite trögfattad men jag har inte riktigt fattat detdär med 30-års kris, förrän min kompis som var inneboende hos mig i 2 veckor höjde på ögonbrynen när jag en dag kom hem med en massa hälsopulvrer jag köpt i affären nedanför vårt kontor och hon frågade hur många hundralappar jag lagt på dem.

-          Way out west (och Göteborg) och hur bra det gör för själen att totalt slukas in i stämningen som om det inte fanns en morgondag på en bra konsert.

-          Varför jag tycker det är pinsamt att sjunga med till Veronica Maggio men inte till Markus Krunegård eller The National (liten flicka kontra riktiga musiker).

-          Att jag har potential att skapa den nya hipstertrenden (odla fil).

Men först måste jag bara få lite tid och energi övers samt en fungerade dator!

En liten sneakpeak från vårt hotell, hej Göteborg!

En av de många textraderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar