onsdag 6 mars 2013

Three in one

Imorgon ska jag ta en brejk från ekorrhjulet och först ha ett kärt återseende med Berlin och Amsterdam, för att sedan ta mig vidare till Guds Land (aka Marrakech).

Veckan som varit har dock "någon" försökt hota mig från min farande.Först ramlade jag med armbågen före platt på marken mitt i det fina villaområdet här i hörnet hos mig. Jag började nästan gråta när jag låg där på marken och var helt säker på att minst min smartphone hade fått sig en smäll. Men både jag och mobilen klarade sig med endast en bula på armbågen och stora blåmärken på högra foten (blir snyggt att flasha till denna redan så genomskinliga kropp). Sedan trodde jag IGEN att en förkylning skulle brytas ut i sista sekunden men efter hetsigt tedrickande och straffande av kroppen med ingefära klarade jag mig tillräckligt väl.

Men nu är det inte längre något (förutom en hypotetisk plankrasch) som kan hindra mig för den självskräddade och - namngivna temaresan "Jakten på Aladdin och den magiska lampan".


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar