måndag 4 mars 2013

Hej från trötthetens huvudborg

Tyvärr har inspirationsavsaknanden fortsatt. Eller tyvärr och tyvärr, det är väl helt okej att inte alltid känna sig på topp och bli så lätt provocerad över minsta lilla. Känner mig bara inte som den rätta personen att säga något om t.ex. polisens ID-kontroller i tunnelbanan.

Tänkte bara uppdatera detta så inte mamma blir orolig.

Däremot kan jag leverera nya och spännande bilder från hurtiga promenader. Blasé tillvarot har hängt ihop att jag också blivit totalt träningsosugen men däremot kompensera detta med dagliga promenader i denna stad. Känner mig lite som ett skolexempel från alla damtidningars kom-i-form tips genom att vardagsmotionera så mycket det går. På morgonen blir jag av vid Slussen och promenerar sista biten i morgonsolen, tar en lunchpromenad i Humlisen och promenerar hem först förbi Slussen och sen längs Södra Mälarstrand fram till Hornstull. Solnedgången vid Södra Mälarstranden alltså, det är helt otroligt.








På söndag vågade jag även ut och gå på isen vilket var lite att utmana ödet då jag dagen innan redan hade halkat och trott jag brutit min armbåge. Men fint var det. 



          

En sak bara, istället för arga lappen, killen som bor mittemot mitt kök/sovrum, om du läser detta snälla gå inte spritt sprudlande naken omkring i lägenheten på kvällarna med belysningen på. Du syns. Jag tycker det är lite jobbigt att träffa dig på Konsum vid hörnet, eller som idag, hälsa på dig i tvättstugan. 

Det var alles. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar