torsdag 1 januari 2015

2015 ska jag....

- resa till New York.

- åka till Gotland, hoppeligen.

- börja använda ordet hoppeligen i Sverige.

- arrangera (omvända) charader på fester, väldigt roligt för alla delaktiga och ger en väldigt trevlig gemenskap.

- springa halvmaraton.

- trots ovannämnda, träna lagom, dvs inte tro att jag går sönder om jag inte kan träna var och varannan dag men inte låta annat komma före om kroppen skriker efter just träning.

- fortsätta mitt eviga nyårslöfte att heja och prata med folk som jag inte riktigt känner, men känner igen från förr och typ vet att personen också vet vem jag är. Kan inte komma på att det någonsin inte hade varit lyckat och har resulterat i att jag åtminstone har 3 personer som jag möter sporadiskt och hejar och småpratar med. Trevligt.

- börja gå i terapi. Väldigt populärt i bloggsfären.

- börja hjälpa kidz med läxor.

- våga mera.

Och några lite mer självkritiska:

- inte vara så slarvig.

- rannsaka mitt köttätande och se till att äta maximalt 2 ggr kött per vecka.

Resten av årssummeringen är på kommande, de 4 sommarmånaderna visade ta lång tid att få ihop.

Meanwhile kan ni se och lyssna på denna bästa nyårsdagslåt. För år 2006 men funkar fortfarande, får fortfarande samma måbra-känslor som då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar