torsdag 21 november 2013

Utmaningen

Jag lyssnar på en poddradio där flickebarnen utmanar varandra varje vecka till att göra något nytt. Nu tycker inte jag att deras utmaningar kanske är superroliga men efter ett tag tänkte jag att jag ska ta efter lite och komma på en ny utmaning för mig själv varje vecka.

Om man inte tar det gravallvarligt är det faktiskt ganska givande och även roligt. Och som jag har förstått så är det ju så att något som känns alldeles för främmande eller läskigt blir lättare bara man har tagit detdär första steget. Och om det går åt helvete så vad gör det om hundra år. Det är faktiskt inte själva resultatet som är det viktigaste utan egentligen bara att ha det i åtanke i vardagen. Kanske bara är nyhetens behag, men än så länge är jag ganska nöjd med mig själv.

Så därför min frånvaro, detta utmanande har tagit merparten av min vakna tid.
Nonejdå, har även ätit macarones:



Och annars har jag också varit väldigt upptagen, Backstreet boys* har varit i stan!

Nu är det för övrigt bara 1 dag kvar tills det är världens bästa himla helg!

Puss!

* Att spana på dem har inte varit en av dessa utmaningar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar