onsdag 19 juni 2013

Lägesrapporten

Läget är bra. T.o.m. stabilt just nu. Jag har inte hunnit med så mycket mer än jobba, jobba, jobba men det är helt okej. Att lära mig nya saker är nog min grej. Jag blir lite high på det. Framförallt när det är något som jag verkligen verkligen vill veta. 

Nya jobbet. Utifrån. 
I ett av fönstren sitter jag.
                          
Där emelllan har jag varit på examensfest, druckit en drink på högsta baren på södra teatern, varit på springtur HALV TIO PÅ FREDAGKVÄLLEN efter att det blixtrat och dundrat som om det var domedagen, tagit mig en kvällsdopp, hjälpt med barnvaktandet, läst Stalins kossor, hälsat en ny granne in i huset, köpt en ny spegel samt köpt en frukthatt. Det var ungefär det. Den sista kommer till användning på en 30-års fest senare i sommar med tema frukt, om nu någon undrade. 

Till näst står det Barcelona (och Sitges) på agendan och det behövs knappt nämnas men jag kommer inte att göra mycket mer än äta tapas, dricka sangria, och ligga på stranden med en bok eller två i handen.
Fan va jag är bortskämd...

Staden från ovan. 


Frukthatten.

Min älskade vän som tar mig överallt på no time. 
En moster och en syskondotter och himlans mycket barn i bakgrunden. 
Examensfesten mitt i metropolen Stockholm (inte jag i vattnet)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar