tisdag 17 februari 2015

Well hello there NY

Imorgon drar jag till New York. Istället för den vita turistlippisen (kepsen) som brukar hänga med på mina springbreaks packar jag ner den vita (fejk)pälsmössan.  Det är nämligen isande kallt där just nu. Både Brandon vår airbnb host och Emma som befinner sig där just nu har varnat oss om detta. Ja ba "yeah right, vi kommer ju faktiskt från Finland". Men eftersom min resekompanjon har varnat mig att om jag inte tar med mig en mössa kommer hon att köpa och tvinga mig bära en töntig I <3 NY mössa så tänker jag gå all in. Bäst att dock lämna selfiestickan hemma om vi inte vill hamna i trubbel.


Sen när jag kommer tillbaka från Sibirien så förväntar jag mig att våren är här med bar mark att springa på för att jag börjar bli lite orolig för dendär halvmaran....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar