måndag 4 februari 2013

SMS:et

Igår (måndagkväll) fick jag ett sms. I den stod det:

"Hej Emma. Allt bra? ;) / Johan".

GISSA om jag är nyfiken i en strut nu att veta vad som hade hänt i helgen mellan Emma och Johan.
Tyckte dock synd om Johan så skicka ett sms tillbaka och informerade att det var nog tyvärr fel nummer, varpå jag får tillbaka:

"Ajdå! Hoppas det är bra med dig istället då. :) ".

Vad hände här? Träffades de för första gången i helgen? Var, i så fall? Blev det bortamatch? Har Emma gett fel nummer på flit (som råkade vara mitt)? Varför använde Johan en flirtsmiley men slutade med / istället för kram? Var det ett försök att vara smått flörtig men inte alltför på? Dvs, spelar Johan svårfångad? Så många frågor, alltför få svar....

Jag tror jag måste följa upp dethär om någon vecka så jag inte spricker....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar