söndag 14 oktober 2012

Strucked by stars

För några helger sedan velade jag fram och tillbaka (och fram och tillbaka) om jag skulle följa med ut i Stockholmsnatten. Ett av förargumenten var "tänk OM Skarsgård är i stan" (har hänt att jag har missat), då kommer alla att prata om det resten av deras liv och jag ångra resten av mitt liv. Jag stannade hemma. Och inga kändisspaningar den kvällen så vitt jag vet.

Igår efter att vi varit på bio beslöt vi ännu att ta en sväng för en nattfösare. Syftet med denna rogivande dryck innan läggdags försvann då det visade sig att Sveriges kulturelit verkade ha en getogheter just den kvällen på just den random baren vi klev in i vid den mindre glammiga parken vid Medis. Ja, inkluderande t.ex. den äldsta av brorsorna i ovannämnda klan. Och som socker på toppen även min ungdomskärlek som sjöng så vackert om sin förlorade Jo.

Trodde jag kommit över den åldern men kan inte låta bli att vara liiiite starstrucked!


P.s. Filmen var också bra. Äta Sova Dö. Se den (gäller även för Sveriges kulturelit)!


Med tandkräm i håret, redo för bio, inte för kändisspaning. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar