onsdag 28 december 2016

Årets topp 10 i bild

Åh nu är det bara några få dagar kvar av denna år och JAG LÄNGTAR. Jag längtar alltid till något nytt. Hösten har varit tung som vanligt, eller rätt ut sagt var det en skithöst. Inte kanske lika tung som förra, men två jobbiga höst i rad gör inget bra. Ska verkligen försöka vända på dendär trenden till nästa år för såhär kan en ju inte ha det. Men, som tur är det hur långt dit som helst och innan dess blir det ju riktig vinter, vår, sommar och COLOMBIA! Ja, Colombia redan IMORGON!

Men innan jag drar vill jag ta upp de topp 10 bästa/roligaste bilderna. Och inte enligt Instagram eller någon annan sådan tjänst utan vad jag tyckte var bäst.

I väntan på Patti Smith. PATTI SMITH. Hela denna helg med massa bra musik och sol och öl och massa vänner var en av höjdpunkterna i sommar. 


 Att jag har varit friluftsig har väl inte undgått någon, och att göra det med så bra typer har gett mig så mycket mer livskvalle. Till näst ska dessa två nyfrälsta naturfreaks på ett av sitt livs bästa äventyr.

 Att hänga så mycket som jag gjorde med dessa små kids var nog en av det bästa med hela året. Bilden symboliserar nog mycket hur de tänker om mig, "den galna moster med håret på vift".


Detta är nog lätt den roligaste bilden på hela året. Så ni vet, jag har inte en hemlig familj i Sverige. Men om man bildgooglar på bastufamilj så LÄR ju denna bild komma upp. Eller som A-C som tog denna sa, "det är lite Pip Larsson över det"(googla om ni inte vet).


En rolig avslutning på kvällen i Cadiz, alltså så välbehövlig semester där på vårkanten. Och vi bodde exakt mittemot denna katedral.


Coolaste kidsen in town, jag skrattar så jag dör lite varje gång. 16-åriga fransmän påtvingade i samma bild med tanterna.



Team-Tuborg i Köpenhamn.


Detta kanske inte är den mest smickrande bilden av någon av oss, men utsikten. UTSIKTEN!


Att efter en arbetsdag göra något kul med vänner OCH avsluta dagen ännu med ett dopp på denna citystrand var nog ett av de bästa med att hösten och vardagen kickade igång. Det måste jag nog ändå ge denna höst, att den var så mild så länge.


Att välja en skidort som sommarsemester, kan ha varit det bästa med år 2016.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar