söndag 19 oktober 2014

Top 3

1) På fredag inkasserade jag en av mina 30-års presenter och var på Centralbadet med kompanjonerna. Den totala avslappningen resulterade i att hela bunten somnade (!) i bubbelpoolen.

2) På lördag såg jag film på bio, Boyhood. Väldigt sevärd. Hade noggrant förberett mig mentalt att orka sitta stilla i 3 hela timmar, men sneglade knappt på klockan. Förrän på slutet, när jag försökte lokalisera vad klockan var, och trodde det fortfarande var 1 timme kvar men i nästa sekund kom redan sluttexten rullande. Samma regissör förresten som för Before-trilogin. Tips! Tips! Tips!

3) På söndag tog jag en premiär springtur utomhus med mina kassa fötter och hade klätt på mig alldeles för mycket. När jag sprungit en bit fick jag klä av mig lite för var kokande het och en man gick förbi och skrek "ska du gå och bada?". Ja ba "challenge accepted" och sprang det fortaste jag kunde till närmaste badstället och kastade mig  i utan någon som helst tvekan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar